S&K LABEL realizuje projekty v rámci Operačního programu Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost, Operačního programu Zaměstnanost a Národního plánu obnovy.
Projekt Vybudování fotovoltaické elektrárny bez akumulace byl realizován s cílem využití vlastní vyrobené energie z obnovitelných zdrojů.
Projekt Marketing I. z Operačního programu Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost měl za cíl posílit exportní působnost prostřednictvím aktivní účasti na vybraných zahraničních veletrzích. Aktivity projektu byly realizovány v období let 2016–2017.
Druhý projekt Marketing II. z Operačního programu Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost měl taktéž za cíl posílit exportní působnost prostřednictvím aktivní účasti na zahraničních veletrzích. Aktivity projektu byly realizovány v období let 2017–2019.
Cílem projektu Marketing III. je posílení vazeb a rozšíření exportní působnosti na zahraničních trzích. Aktivity projektu jsou zaměřeny na samotnou účast na oborově vymezených zahraničních veletrzích, kde budou aktivně prezentovány produkty společnosti.
V rámci projektu Marketing IV. je taktéž cílem rozšíření exportní působnosti společnosti S&K LABEL. Pomocí aktivní prezentace vlastních výrobků na vybraných zahraničních veletrzích jsou získány nové kontakty na potenciální zahraniční partnery. Aktivity projektu jsou realizovány v období 2021–2022.
Inovační projekt DIGI realizovaný ve výzvě č. 1 byl zaměřen na speciálně digitálně tištěné etikety s vysokou kvalitou věrnosti tiskového výstupu. Dále souvisí se zavedením inovací do výrobního procesu prostřednictvím pořízení nové tiskové technologie.
Projekt FLEXO 2017 realizovaný ve výzvě č. 3 byl zaměřen na zavedení flexotiskové tištěné etikety s unikátními vlastnostmi a parametry do sériové výroby a uvedení na trh. Dále souvisí se zavedením inovací do výrobního procesu prostřednictvím pořízení nové tiskové technologie.
Projekt ve výzvě č. 7 s názvem Produktová a procesní inovace digitálního tisku etiket se zaměřuje na realizaci produktové a procesní inovace s cílem rozšíření produktového portfolia malosériových etiket.
Projekt ve výzvě č. 8 s názvem Inovace parciálního lakování a TTR dotisku etiket navazuje na realizované VaV aktivity a zaměřuje se realizaci produktové a procesní inovace s cílem rozšíření produktového portfolia malosériových etiket.
Projekt Podnikové vzdělávání zaměstnanců byl realizován s cílem zvýšit odbornou úroveň znalostí, dovedností a kompetencí zaměstnanců společnosti.